Pri obravnavi vodoravne črte smo ob opazovanju vode v kozarcu in črti spregovorili tudi o lastnosti vode. Učenci so iskali teme, kaj vse se spomnijo ob besedi voda. Preden smo nadaljevali glasbo s časopisom, so pregledali fotografije in izrezali tisti, ki so našli na temo voda. Na to tematiko so vsak dan iskali po knjigah – nastajali manjši plakati. Osem krogov odličnosti – odgovornost, ali dovolj pijem. Vsak dan imajo na mizi vodo ali čaj. Podobno smo izbrali vsebine o vodi  MOČ FOTOGRAFIJE. Pri LUM smo povezali tematiko vode s slikanjem na mokro. Pri SLJ smo spoznali Pravljico Žabji kralj. Pri GUM smo prepevali, spremljali z glasbili in dramatizirali pesem TRI LUŽE, spoznali pa Slomškovo pesem NAJBOLJŠE SLADKO VINCE ob ozvedbi ansambla Slovenija in spremljavi citer. pogovorili smo se tudi o starih besedah.  ŠPORTNI DAN je bil zadnji dan kot zaključek tedna posvečen opazovanju vode v naravi (tudi rosa, megla, dež), vodovodna zajetja, spremljali smo pot Hudinje, Breznice, Hočne, umetnega izliva in naravnega izliva, se srečali z dedkom in babico učenca, ki sta nas sprejela v hiši, kjer je dedi Jože odraščal in nam pokazala slap Dantejev pekel, ruševine mlina. Pri Goležu smo si ogledali izvir, poskusili vodo, nekaj korakov naprej se pod mostom ob bregu Hudinje igrali s kamenčki kot otroci nekoč. Ker se učimo orientacijo, smo izkoristili in se naučili levi in desni breg. Po poti smo tudi večkrat zaprli oči in prisluhnili šumenju – blizu, daleč, kadar voda pada v globino…Ugotavljali smo, da nas voda pomirja, če hodimo v tišini in prisluhnemu zvoku narave. Vsak dan v tem tednu smo se dotaknili teme VODA. Tudi doma so iskali in spraševali na to temo, delali poskuse. Skozi šolsko leto bomo obravnavali še pesem POTOČEK, pa tudi pri SLJ se bomo v okviru književnosti ustavili ob tej temi.